C'est Le Mien
The Only Exception
New baby
Thursday, April 5, 2012 | 6:49 AM | 0 comments
New baby , bukan aku yang beranak ye . bukan baby uwekk uwekk tu . Okay semalam aku pi KL teman abang aku hantar borang MARA dia kat kolej . Agak seharian lah jugak nak settle kan borang pinjaman dia tu . Lepas settle sume kitorang pi time square sebab aku nak beli phone baru . So inilah dia , Xperia S , Sony smartphone :) Memang bestlah kan . nak dekat 2 riban duit aku melayang , tapi takpe . sebab ni first time aku keluar duit 100% untuk handset sendiri . Selama ni pakai handset second , third-hand jeaaa ==' hoho . Btw agak puas hati lah sebab phone ni banyak kelebihan berbanding IPHONE so boleh buat abang aku 'terbakar' ye ;)


Baca kat sini kalau nak tau kelebihan EXPERIA S yang baru dikeluarkan January lalu . Baru lagi ye hencekk :D




Older Post | Newer Post