C'est Le Mien
The Only Exception
Tulun ! Tulun !
Monday, March 5, 2012 | 6:53 AM | 0 comments

*Yang penting ni bukan aku . Tapi tempat dia sakit sama :D



Assalamualaikum and selamat malam kawan-kawan . Aku sakit gigi . Kesian tak ? kesian kaaannn . Gigi aku sakit gila nokk. Geraham nak tumbuh kot. Habislahh . Orang kata kalau gigi geraham belakang sekali tu dah tumbuh , takde peluang nak tinggi lagi . tapi aku tak risau . Sebab , gigi tu tumbuh atau tak , aku tetap takkan tinggi lagi . Dan aku dah setinggi ni sejak form 1 dan ianya tak pernah berubah . That's why lah aku tak takut . Hihi . Mak aku kata , kalau dah nak tumbuh gigi geraham bongsu ni , dia takkan tumbuh terus . Tumbuh sikit-sikit jeaa . So ini akan menyakitkan bagi sesiapa yang nak tumbuh gigi tersebut kerana akan mengalami proses kesakitan yang berulang-ulang kali . kenape tak terus je eh ? ==' Okayy lah bagi melayani kesakitan gigiku ini , aku akan tidur awal malam ni :) Pukul 11 , light off ! #dah macam kat hostel . Oh aku rindu budak dorm *tetibe .

p/s : Apasal la entry aku malam ni macam lain macam eh ? Penangan sakit gigi kot .
ADIOZ !



Older Post | Newer Post