C'est Le Mien
The Only Exception
Idaman aku
Thursday, March 15, 2012 | 8:27 AM | 0 comments
Assalamualaikum .

Hai korang . Lama dah aku nak update blog ni . Nak cite pasal holiday aku yang pergi tak sekangkang kera tu , macam-macamlah . Walaupun cuti dah takde makna untuk aku sekarang sebab pada aku hari-hari cuti kan . Almaklumlah penganggur :) Okayylah . tujuan aku nak menaip malam-malam ni bukan apa . Cuma nak luahkan rasa excited disebabkan sebuah novel yang bertajuk " SI MANGKUK TINGKAT " seperti yang tertera di atas . Amacam ? Skema tak ayat aku ? Aduhainye pun . Dah rindu nak buat essayyyy ! Dah jangan mengarutlahh .

Haaa , berbalik ngan cerita pasal novel ni , nama je mangkuk tingkat tapi cerita dia memang super duper best :) Kauorang google lah sendiri sinopsis dia . Aku baca buku ni dah macam orang gila sebab ketawa sorang-sorang . Yang penting cerita ni buat aku nak tukar ciri-ciri lelaki idaman aku . Kalau boleh aku nak carik laki yang keje pilot sebab hero dia seorang pilot yang tak suka berpoya-poya . whoaaa tak sedar diri punya Zureen! Mesti korang cakap camtu kan ? Cubalah support aku sikit . Everyone have their own dreams and why not me ? Tak semestinya muka cantik2 je dapat pilot kan ? Aku pun nak jugak even aku ni tak cantik :'( Huiyoo , plus pulak kalau pilot tu kening cantum . Aku memang minatlah jejaka yang bercantum kening diorang ni . Okay lah rasanya tu je yang nak aku meraban malam ni .

NAK PILOT . NAK PILOT . NAK PILOT . Amin .

p/s : bukan pensel shaker PILOT tu ye :) SAYE NAK JURUTERBANG ! :) Eh , orang lain sibuk update pasal result SPM yang bakal keluar , aku sibuk nak laki pilot . hoho

Older Post | Newer Post