C'est Le Mien
The Only Exception
tenkiuk . tenkiuk
Saturday, January 28, 2012 | 8:36 AM | 0 comments




Hello holla everyone :)
Sementara aku masih rajin nak menaip malam-malam ni , aku nak ucap thx banyak2 kat kawan adik aku yang dah menggodek blog aku ni . Almaklumla , aku bukan budak gadget macam budak-budak zaman sekarang . Hoho . Ape pun thx okayy Wani :) Jasamu ku kenang sampai tua .
****************************************


Eh tadikan , kat cerekaramramarama ade Beto kusyairy lah ! Aku tetiba jadi minat lak kat dia sekarang. hikhok ., Tapi Nazim othman aku sentiasa di hati lah :) penat je aku gaduh dengan AINFAEZAH pasal Beto ni . Dia dok pertahankan Mukhsin dia yang tak hensom tu . Dah pulak tu dok mencarut pasal beto aku lak tu . Haihhh =..='


Esok budak asrama dah balik mesti sunyi je timeline twitter aku kaaann , ntah-ntah tak gerak kot . Adik aku berangkat awal lak ke hostel esok. Hilang kawan aku untuk 2 minggu . Bila adik aku balik ade la jugak kawan nak perang mulut . Adik beradik , biase la kan , kalau ade depan mate gaduh , kalau dah jauh rindu . Cehh , tapi aku tak rindu mana pun kat dia . Takut dia je rindu kat aku :D Hihi

Untuk semua pelajar sekolah , selamat kembali ke sekolah okaayy , switch mood la pulak . Cuti dah habis wehh ;D

ADIOZ

Older Post | Newer Post