C'est Le Mien
The Only Exception
Serius Misterius
Saturday, December 3, 2011 | 5:13 AM | 0 comments

Assalamualaikum .
TAKE WHAT YOU NEED . Okay , bak kata gambar ni , just amik apa yang kau perlukan . tapi perlu ke sampai amik barang orang ? Janganlah sampai barang orang pulak kau nak kebas derr -__-' Dah kebulur sangat ke ? Kalau makanan aku tak kisah , maybe kau lapar . Tapi ni handset . Bukan singgit dua ringgit benda alah tu =..=' Apa kau kebulur sangat ke kat handset aku tu ?
Aku memang tempered la kalau dah jenis orang cenggini . Tak malu ehh ? Ehh , kalau kau malu kau tak buat keje camtuh kan . Story dia macam nih :

Hari Ahad hari tu kan aku dah kena balik awal . malam tuh lepas study Chemist , melalak-lalak ngan kengkawan , tengok movie hantu , then aku terus tidur . Yelakan , esoknya ada kelas . aku pun letakla handset aku tu tepi bantal yang aku tido . Paginya , aku seluk-seluk celah bantal , takde . AKu dah macam , ehh . Mana pulak handset aku ni kann . Saje nak suh aku buat explorace pagi-pagi . Aku selak tilam , bawah katil , sampai kepala kawan aku , Ain pun terangkat-angkat aku dok seluk bawah bantal dia sekali . hehe , Sory Ain ! :) Carik punya carik tak jumpa , misscall pun ada toot..toot.. tapi tak dengar vibrate pun . Ringtone lagilahh , harraaam . Sebab aku silentkan :') Satu dorm tu aku jelajah , panik takpayah cakaplahh . Aku terus pegi public phone , tipon umah .

Aku : Maaak ! Morning :) Assalamualaikum -__-' (suara longlai habiss)
Mak : Morning :)
Aku : pelik tak orang call pakai public ? Heee :')
Mak : Hmm , pelik jugakk .
Aku : Handset hilang :'(
Mak : Haa ? Dah try carik ? Bawah katil ? Celah bantal ? Dalam sarung bantal ? Dalam locker ? Dah carik satu dorm ? Nak mak hantar lagi satu tak ? Ada kelaskan ? Pegi mandi dulu , then sambung carik .


Aku pun pegila mandi . pastu aku sambung cari , sana sini , takde , budak dorm yang lain pun tolong gak , tetap tak jumpa . Berapa jam lepas tu , bila nak pegi kelas , tiba-tiba ada sorang budak dorm sebelah panggil aku , dia tanya handset yang dia pegang tu aku punya ke ? Jumpa kat satu locker ni katanya Locker Epel . Dia kata dia dengar bunyik zett..zett..zett , handset tu vibrate . Aku dah , ehh , macam mana ada kat dorm sebelah pulakk ? takkan aku ngigau berjalan sampai dorm sebelah . takkan handset aku ada kaki nak jalan =___='
macam nak meraung pun ada , tapi aku speechless :'( Bersyukur gila laa masa tu . Dahla nombor tu aku sayang , lagipun aku dah terpikir , lecehlaa kalau tukar-tukar nombor . Orang nak call payah :D Tapi since dah jumpa , alhamdulillah laa . Selama berapa jam handset aku hilang , luckily aku belum jadi gilaaa -______-'

Padan dengan muka orang yang nak curik handset aku tuu , sebab aku pasang Mazelock . Kena buat satu corak yang betul kalau nak bukak lock . Hahahaha ! Padan muka kau lahh vavy , tak dapat bukak kann . Tak memasal kau campak dalam locker Epel . Dah menggelabah lateww :p Kesian Epel , aku tak tuduh kau ye , sebab aku tau kau lagi kaya dari aku . Aku tak sangka , dalam tinggal kita ramai-ramai form 5 pun kau nak buat taik . Aku tak tuduh sape-sape tapi sape yang terasa nasib kaulah . Aku doakan kau insaf .
Cuba kalau kau , mesti kau hot kann ? Pikir-pikir sendirilah , kau dah besar . Ada otak .


Ouhh , okayy , aku nak sambung tengok Full House . Aku suka cerita romantik , Auwww , kau suka ? ;)


Till then ,
ADIOZ








Older Post | Newer Post