C'est Le Mien
The Only Exception
lelaki kening cantum sexy kan
Friday, December 30, 2011 | 9:11 PM | 0 comments


Kan aku dah start merepek cuti-cuti gini . ni la padahnye kalau dah habis sekolah kaan #bangge jap , kembang kempis lubang hidung , err, abaikan -___-'
aku tak tau la pade korang kening cantum ni tak hot ke ape ke kan , tapi pada aku ianya sangat seksi gitteww . People saaayy , kening cantum ni kuat jealous ke ape ke kan , aku tak kisah sebab cemburu tanda sayang , betul tak ? Hihi . Rase kalau tengok para lelaki yang kening camni macam berkarisma kot . haha . tah ape ape la aku ni kan .. dan aku anggap orang yang berkening macam ni pendiam . haha . aku tak tau la kenape aku pikir macam tu .

Sebenarnye mak aku dah start menjahit lencana sekolah adik aku yang nak masuk hostel tu . So aku yang takde keje ni terpakse lah ngadap lappy kaan . Aku kan dah tak sekolah . Hihi . jangan jeles yeh dekk :) Cuma sekarang ni aku kena kurangkan makan sebab pipi dah bambam . bukan takat pipi , badan, lengan , ahh sumer lahh =..=' Nak exercise lepas ni pun kena ajak mak aku sebab adik aku dah nak masuk asrama . haha, papai adekk . :D



p/s : Ape pun aku taknak keje ! :)
Adioz !



Older Post | Newer Post