C'est Le Mien
The Only Exception
Pity of me :'(
Monday, December 12, 2011 | 7:38 AM | 0 comments
#klik untuk tumbesaran lebih hebat :)

Amacam . kesian kan aku ? Laptop buat hal . Saje nak dengki aku yang lepas SPM ni :( Kau tau , sedap-sedap aku download movie , sesedap rase lah lappy tu buat hal . Aihhh -__-' Kejap-kejap , padam . Kejap-kejap padam . Memang tak sakit pun hati ni . Nak tengok pakai pc lagilahh -__-' Bisu pulak . Nasib baik boleh online lagi kat pc tu . Kalau tak memang dua-dua aku dah humban kat sungai belakang . :'( Haii malangnya nasibb .

Esok mau ke Muar . Adik aku interview MRSM . Nak masuk sekolah skarang pun kena interview bagai eh ? Macam nak mintak kerja jeaa -___-' Tak apelah , asalkan aku dah habis sekolah , boleh ke sana kemariii :)

Adoih , kena tido awal , esok nak gerak pagi-pagi
Till then ,

ADIOZ :)

Older Post | Newer Post