C'est Le Mien
The Only Exception
Aku nak pegi Leicester !
Friday, December 30, 2011 | 4:21 AM | 0 comments

#Tajuk post takde kene mengene nga entry :)


Okayy , setelah beberape hari aku tak boleh on kan pc , lappy apatah lagi , ni lah baru berpeluang nak update blog . Konon lah padahal mase lappy ngan pc okayy kau tak update pun Zureeeeenn -______-' Yelahh , dua dua teknologi aku ni macam kena santau , asal bukak je jap jap lagi mesti terpadam . #tula aku cakap ngan mak aku suh beli Macbook dia taknak :p

Ahh , tak kisahlahkan , tadi aku pegi test untuk amik lesen nihh . Ala-ala ujian komputer gittteeww . Aku dapat 48/50 ! yay ! tak payah nak repeat . kalau nak repeat kena bayar 4o hengget ndoook ! baik aku simpan buat kawin =.='

Sekarang lak aku ada title penanam anggur . Aku tengok kawan-kawan lain busy carik kerja . Nak-nak kat Kipmart yang baru bukak tu . Aku ? Dok rumah bina lemak je la dohh . Makin bulat aku nii :'( Bukan taknak usehe , cehhh :) Syaitun asyik hasut aku suh makan :'( Hancur harapan konon lepas SPM taknak makan nasik . #sehangat taik ayam je aku ni , taik ayam pun panas lagii =..='

till then , ADIOZ !

p/s:Harini BOBOI saye final , do the best :D hihi





Older Post | Newer Post